Forum - Golf 4 (98-04) - Bilen dör nån sekund och sen blir det bra igen..nån som vet?

Riki
Golf 4 GTI -02 Ort: Borås
Tis 24 mar 2009 21:46 Svara med citat
Tjena..har en Gti -01 körde för nån da sen och det kändes som om bilen ba dog i nån sekund.trycke på gasen men inget hädne..sen plötlisgt hoppa den igång..sen när jag parkera bilen så lyste stoppljusen hela tiden..men stoppljusen är fixat nu..kan det hänga ihop på nått sätt?
aantie
Golf 4 2.0 Ort: Ockelbo
Ons 25 mar 2009 8:32 Svara med citat
Tjenare grabben, du det finns redan upptaget om detta här på formet Laughing men kolla här. kan vara din symptom http://www.vwgolf.se/viewtopic.php?t=10852&highlight=d%F6r+n%E5gra+sek under kan vara något. men jag säger inte att det är så. Wink

Minst en VW är givet
Riki
Ons 25 mar 2009 13:49 Svara med citat
Tackar...aa men det va inte samma sak som hos mig..hos mig spelar det ingen roll hur mkt bensin jag har och vilken fart..ba händer plötsligt

Golf IV GTI
krille|vw
Golf 4 R32 -03 Ort: Västerås
Ons 25 mar 2009 17:42 Svara med citat
Pova köra CRC Iairsenson clean i din luftmassemätare och se om det hjälper.. kan va den som strular..

VWhat else?
Kör: Golf Mk2 tyskstuk & BMW 525ia
Riki
Tor 26 mar 2009 17:39 Svara med citat
Fixade problemet ida:D..det va reg skylts lysen som va dålig..helt rostig o skit..såå bytta ut den..nu funnkar allt perfekt:D

Golf IV GTI
loudness
Ingen VW Ort: Mölndal
Tor 26 mar 2009 21:12 Svara med citat
WHAT! skulle bilen dö för att regskyltsbelysningen strula? fatta lagom?

Envis med dåligt tålamod....
Edge
Golf 4 R32 -03 Kompressor Ort: Tanum
Tor 26 mar 2009 21:17 Svara med citat
W00t?! Det var nog det konstigaste jag hört?
Aldrig hört talas om detta innan, dessutom har jag själv haft trasig regbelysning och aldrig haft problem med bilen. Razz

Men funkar det så gratulerar. Very Happy Very Happy Very Happy
polomannen
Moderator Donator 25 Golf 3 VR6 ZR POLO RTS Ort: Stockholm
Tor 26 mar 2009 21:19 Svara med citat
Riki skrev:
Fixade problemet ida:D..det va reg skylts lysen som va dålig..helt rostig o skit..såå bytta ut den..nu funnkar allt perfekt:D

Det var välldig konsting,har alldrig varit med om det. Liar
Men funkar det för dej så okej.

Lagar VW/Audi till bra priser skicka pm..!!

http://www.racimax.com/
VW/WIR LIBEN DAS AUTOS
VW/Audi tekniker på heltid.

Senast ändrad Fre 27 mar 2009 22:19, ändrad totalt 1 gång
Riki
Fre 27 mar 2009 12:40 Svara med citat
Hehe jag vet för mig oxå men bytta för vå dagar sen..har inte haft nått problem..förut dog två 10 gånger om dan fan

Golf IV GTI