Jag har köpt från AD-tuning på E-bay men det var inte alls samma fästanordning på mina frontblinkers såsom original. De nya måste man sätta egna skruv med mutter bakom så de inte faller ur när man kör i ett gupp! Förstår inte varför man inte kan plagiera originalet. Är det nån annan som stött på samma problem eller fått liknande produkt? Eller är det jag som gjort fel då det verkar finnas med nån liten stålsak som jag inte fattar vart skall sitta?
Ok! Men den andra delen sitter den bra för dig? Den med blinkersen i. Jag tyckte att klämman var lite slö som trycker mot dimljuset...??
om klämman är slö kan du ta i den och böja ut den lite försiktigt, så spänner den hårdare mot dmiljuset sen när du monterat. kolla också att när du monterat ska klämman haka fast ordentligt bakom dimljuset. på mina dimljus/blinkers måste man oftast trycka dit klämman på plats med en liten skruvmejsel efter qatt man tryckt blinkersen på plats. mina är FK men antagligen är det samma konstruktion.
om klämman är slö kan du ta i den och böja ut den lite försiktigt, så spänner den hårdare mot dmiljuset sen när du monterat. kolla också att när du monterat ska klämman haka fast ordentligt bakom dimljuset. på mina dimljus/blinkers måste man oftast trycka dit klämman på plats med en liten skruvmejsel efter qatt man tryckt blinkersen på plats. mina är FK men antagligen är det samma konstruktion.