Hej alla.
Jag skulle vilja koppla in en extraljusramp eller fristående extraljus på min bi-xenon utrustade Golf7 när den blir levererad. Någon som gjort det eller har tankar på hur man skall göra?
På min andra bilen (BMW 320d -09) så kunde man ta styrström från en plint i motorrummet och köra med ett CANBUS anpassat kablage som jag köpte på lastbilsgrossisten. Dyrt, men eftersom bilen kommer rulla i familjen i många år så känner jag att det är värt pengarna. Dock gör jag gärna installationen själv.