Då har du en klämma iallafall . då kanske du fått svar om hur du får bort slangen . iallafall delvis . hur du gör om det är trångt är kanske att ta den underifrån .
Många gånger får man arbeta på känn ifall det är svårt att se . Efter lite svordomar så löser du det nog .
Underifrån är det en kabelränna i vägen så jag får inte ens upp handen eller ser slangen, inte ens med spegel. Många svordomar har det varit också men det har inte hjälpt tyvärr, så jag får på den igen och svära lite till.
Underifrån är det en kabelränna i vägen så jag får inte ens upp handen eller ser slangen, inte ens med spegel. Många svordomar har det varit också men det har inte hjälpt tyvärr, så jag får på den igen och svära lite till.
är det omöjligt så får du försöka plocka bort det som är minst jobbigt att få bort för att skapa mer utrymme .
Ibland kan det vara svårt att få isär även fast man fått bort klämma . så det skadar ju inte med lite utrymme för händerna .
sen vet jag inte hur det ser ut . men du kan ju kolla hur slangen är fäst i andra änden . om det är möjligt att lossa där . då kan du dra med dej hela slangen ut och låta det sitta kvar där du inte kommer åt för stunden